View Single Post
Old 27-04-2004, 00:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Men moet de ogen niet sluiten voor de problemen é Marshal.
Als iemand zijn ogen open heeft Ik sluit zeer zeker mij ogen niet.......ik zeg toch ook dat er fouten zijn gemaakt.

Quote:
Een evenement van deze omvang, zoals WS, daar mag men volgens mij niet én Belcar én Mini nog eens bijvoegen.
Bij het DTM destijds was er ook Porsche Carrera Cup, Formule 3, Formule Konig en waarschijnlijk nog iets.............Let wel, DTM was groter destijds qua bezoekers.

Quote:
Contra : De baan is niet geschikt voor grote events qua veiligheidsvoorschriften.
Ze voldoen toch elk jaar aan de FIA eisen?

Quote:
Contra : ik heb nog nooit een rode-kruis post gezien op zolder i.t.t Spa.
Waarom zie ik die dan wel? Heb er toch echt eentje gezien in de buurt van de eerste chicane...............en bedoel ik niet dat geval bij de toren.

Quote:
Contra : overload aan volk; veel te gevaarlijk, de beelden van zaken als Heizeldrama willen we echt niet terug meemaken.
Volledig mee eens, maar door constructief mee te denken bereiken we wellicht iets.

Quote:
Als ik zeg dat Zolder geen grote events kan organiseren dan zijn de pro's en de contra's wel bij mij afgewogen
Wellicht de weegschaal eens inspecteren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote