View Single Post
Old 26-04-2004, 23:49
Z3Cp's Avatar
Z3Cp Z3Cp is offline
De Paddock Rookie

Toch nog even terugkomen op het feit dat er aan de Kanaalzone geen wagenpark was. Dit heeft alles te maken met het feit dat de Belcar-tenten zo dicht mogelijk in de midden dienen te liggen. Want VIPs gaan niet graag zo ver ! Als men de Belcar zoals vroeger in die Kanaalzone had gelegd, dan krijg je geen overvol middenstuk en hadden teams makkelijker de boxen kunnen bereiken.
Maar durft men in Zolder de Belcarteams eisen opleggen ? Volgens mij niet. Ik vind dat het argument veiligheid voor alles gaat. Zoals reeds werd aangehaald, stel dat er vuur uitbrak, met de bijhorende paniek. Zolder zal zich zeker geen Heizeldrama kunnen permiteren. Dan staan ze meteen klaar om de boel te sluiten. En dat is wat wij racefans willen aanklagen en niet of er veel volk was. Precies of wij moeten het circuit voor ons alleen hebben.Ik had zelf mensen bij die zelden op Zolder komen en ik vind het fijn als ik hun kan wegwijs maken en hun de toffe aspekten van mijn hobby kan tonen.
Ik hoop echt dat de organisatie van het circuit dit evenement eens goed evalueert.
Reply With Quote