Quote:
Originally posted by JPMontoya
Het werd nog maar eens schrijnend duidelijk dit weekend dat Zolder niet hoeft te hopen op echt grote evenementen !
|
Volgens mij is dit nog altijd een forum ter promotie van de autosport. Op welke manier dan ook kan ik werkelijk niks positiefs ontdekken in de geciteerde zin van jou.
In het verleden kon men wel (nog) grotere evenementen op een goede en veilige manier organiseren. Nu, opeens niet meer.......raar.
Tuurlijk, er zijn nogal wat fouten gemaakt door de organisatie........dan kunnen ze ook moeilijk ontkennen. I.p.v. kritiek geven kun je die fouten ook dusdanig omschrijven dat iemand daar wellicht iets mee kan.
Hoeveel man waren er tijdens het WK wielrennen op Zolder? Volgens mij nog meer (s.v.p. verbeteren als ik fout zit), dat liep toch ook goed?
Ik denk dat je moet overwegen om bij 40.000 / 50.000 bezoekers gebruik te gaan maken van de "buitenring" van Zolder. Toch een onderscheid tussen paddock en non-paddock, tunnels en bruggen maar in één richting gebruiken...........en zo zijn er nog meer van die kleine dingetjes.