View Single Post
Old 26-04-2004, 22:57
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by karld
Ik was er ook, tijdens de filevorming aan de minitent ...
moest iedereen zich wat deftiger gedragen en niet beginnen duwen en voorkruipen dan was alle vlot verlopen.... maar neen, duwen en trekken is precies beter ...
Leer een beetje respect hebben en volg het verkeer !!! rechts doorgaand, links terugkeren.
De mannen met de bandenkarren waren er zelfs deels de oorzaak van, die hielden links ... een ijskreemkar en een auto hielden de menigte dan volledig vast ...

Kinderen niet welkom ... dank u wel !!!! Mijn dochter, 2 jaar oud, geniet met volle teugen van het motorgeweld ... mag dit niet ?

Toen een piloot me vertelde: ga in de bossen wandelen daar is plaats, wij zijn hier om te werken... antwoorde ik simpel: zonder toeschouwers geen sponsors, zonder sponsors geen autosport.

Mij hoor je niet klagen over de hoeveelheid mensen, wel over de mentaliteit ...
Kan ik me volledig bij aansluiten.
Het hardst storen me inderdaad altijd die Porsche, BMW X5, shuttle busjes. die zitten dan in u gat, zo hun motor wat in de toeren te jagen, claxon gebruiken. Al dit soort auto's zou niet verder mogen komen dan de Ickx chicane.

Het werd nog maar eens schrijnend duidelijk dit weekend dat Zolder niet hoeft te hopen op echt grote evenementen !
Reply With Quote