View Single Post
Old 26-04-2004, 20:58
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by wilmai
Dat er leuke wedstrijden waren horen we niet vertellen.
Dan heb je het forum niet goed gelezen. De Belcar wedstrijd was uiterst aangenaam en dat valt elders op het forum te lezen. De World Series vond ik niets. En dat vind ik al enkele jaren zo. Maar dat is natuurlijk iedereen zijn goesting. En in de mini Challenge heb ik twee aangename manches gezien.

Wat betreft de prijzen van de parking... Als ik men niet vergis is het bij andere wedstrijden 5 €. (Verbeter indien nodig) Waarom dan nu 8 €. Toch om geld te verdienen ???? Want de "service is het zelfde (alhoewel). Als ik dan de verhalen hier lees (en mag geloven) krijg je als wisselgeld een programma (waarde 2 €). Indien dit waar is, is het afzetterij. Bij mij zou het alleszins niet pakken.

Wat betreft de prijzen van een programma. Nu 2 € (en dan schrijft men enkel over Belcar en WS) andere wedstrijden gratis ---> toch ook om geld te verdienen.

Begrijp me nu niet verkeerd hé. Als ik een mooie wedstrijd wil zien ben ik bereid om daar de nodige Euro's voor te betalen. Ik wil echter niet gratis naar het circuit gelokt worden om daarna met een "lege" portefeuille naar huis te gaan. Maar ik ben dan ook een ECHTE autosportfan en niet een meeloper zoals we er gisteren duizenden gezien hebben. Velen wisten trouwens niet eens dat er zaterdag ook gereden was. Dat stond namelijk niet op de kaarten.

Iedereen verdedigd echter zijn belangen en dat kan ik goed begrijpen...

C U
Reply With Quote