[Met het massaal verspreiden van toegangskaarten, gekoppeld aan het fantastische weer, zijn heel wat dagjesmensen naar het circuit afgezakt.
Ook heel wat mensen die voor het eerst hebben kennisgemaakt met autosport in Zolder. En die -als ik de verhalen hier lees- wellicht nooit meer zullen terugkeren, gezien de ellende om je te verplaatsen.
Het massaal verspreiden van tickets snijdt dus aan 2 kanten.
Toen ik rond 17u15 weer in de buurt van het circuit kwam (ik was elders de F1 gaan volgen), merkte ik dat het gros van de mensen de omloop al aan het verlaten was. De files waren toen al lang. Het merendeel van de toeschouwers is dus vertrokken na de World Series en had blijkbaar geen interesse voor de Belcar. De freaks bleven over.
Hoe we het ook draaien of keren, de World Series vormen een topper voor Zolder, samen met de Trucks en de 24 Uren. De overige organisaties, zoals de Super Meetings, moeten het met veel minder doen.
Maar ik ben er zeker van dat Circuit Zolder vandaag het hele gebeuren heeft geëvalueerd. [/QUOTE]
Het merendeel van de mensen op dit forum zijn volgens mij wel autosportliefhebbers en zullen hoe dan ook nog dikwijls op de circuits terug te vinden zijn. Ik denk dat zij net als ik gewoon even hun hart wilden luchten over wat gisteren gebeurd is, in de hoop dat daar in de toekomst wat aan gedaan kan worden door de organisatie
|