Thread: Vraag 9 en 10
View Single Post
  #1  
Old 24-04-2004, 23:51
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Vraag 9 en 10



Aangezien ik morgen tijdens de GP (en erna ook nog) op de Nissan World Series ga zijn, wil ik jullie niet beroven van de rechtmatige "opzoektijd" voor de nieuwe vragen.

Reden genoeg dus om de nieuwe vragen nu reeds te posten, ik heb liever dat je wat meer tijd hebt dan wat minder. De antwoorden en tussenstand van vraag 7 en 8 krijg je natuurlijk pas morgen te zien.

We gooien het stuur weer helemaal om, terug naar de eenzitterij.

Moeilijkheidsgraad : 3
Punten per goed antwoord : 10


Vraag 9 :

Hier zie je 5 wagens uit de bekende stripverhaal-reeks van Michel Vaillant. Eens zien hoe goed je je "klassiekers" kent...
[list=1][*]Wat is de naam van wagen 1 ?[*]Wat is de naam van wagen 2 ?[*]Wat is de naam van wagen 3 ? [*]Wat is de naam van wagen 4?[*]Wat is de naam van wagen 5?[/list=1]



Tip? Het is mij een misterie waarom sommige F1's in Indianapolis raceten en sommige GT's in Le Mans...

Vraag 10 :

Een foto uit de oude doos met een toch wel zeer bekende piloot :
[list=1][*]Wie is die piloot ?[*]Welk jaar is dit ?[*]Om welk kampioenschap gaat het hier ?[*]Hoeveel zeges haalde deze piloot dat jaar in dit kampioenschap ?[*]Om welke wagen gaat het hier ? (typebenaming + motor)[/list=1]



Tip? We dachten dat deze vraag wel erg toepasselijk was op dit moment.

Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de start van de GP van Spanje op 9 mei 2004.

Vanaf nu zitten we in moeilijkheidsgraad 3, wat betekent dat namen van piloten CORRECT geschreven moeten zijn. Zowel voornaam als naam. Tot nu toe zijn we erg ruim geweest hierin, nu is het 1 letter fout getypt, en het is fout! Controleer dus dubbel je antwoord voor je het verstuurt!!!

En vooral : veel succes aan iedereen!!!!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 27-04-2004 at 18:41.
Reply With Quote