View Single Post
Old 07-03-2004, 22:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Talking Zolder 07-11-2004, dan blijf ik lekker thuis.

Wij, autosportliefhebbers, klagen weleens dat mensen de weg niet weten te vinden naar de diverse circuits. Al dat moois op de baan en zo goed als niemand die dat kan (wil) aanschouwen.

Met gekromde tenen las ik dan ook het volgende bericht :
Quote:
Legale straatraces zijn een succes.
Afgelopen zondag zijn 31.000 bezoekers wezen kijken naar de legale straatraces op het TT-circuit in Assen. Zo meldt een woordvoerder van Automaxx, de organisator van het evenement. Door de grote interesse ontstonden er verkeersproblemen op de A28 bij Assen. Er gebeurde diverse kleine ongelukken en er ontstonden files tussen Westerbork en Assen-Zuid. Er zijn geen gewonden gevallen.

Dit was de tweede keer dat het evenement werd gehouden. Vorig jaar trok het spektakel zo’n 27.000 bezoekers. Het evenement heeft als naam Dutch Street Power Series, en is bedoelt als alternatief voor de populaire illegale straatraces. De bedoeling is dat de 150 deelnemers zo snel mogelijk 201 meter afleggen. Daarnaast werden er ook prijzen uitgereikt aan de mooist gepoetste auto, en voor de autoradio die de meeste herrie kan maken.

De Dutch Street Power Series wordt later dit jaar nog een keer gereden. Zowel in Assen als in Drachten en het Belgische Zolder .
www.fok.nl
31.000 potentiële Fuchsenschwanz en Doppel Endrohr Edelstahl Sport Auspuff Anlage liefhebbers op een hoopje bij elkaar............dan ga ik nog liever op bezoek bij mijn schoonmoeder

Toch even gespeurd naar de organisatie achter deze "evenementen " , blijkt Automaxx te zijn. Via de agenda op die site is te lezen dat de"AutoMaxx Street Power Edition 4" doorgang vindt op 07-11-2004 te Zolder.

Mij niet gezien....................
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote