Ik heb even moeten grasduinen in enkele databases, maar toch eindelijk gevonden.
Op 06-feb-2003 post ene Sennake in de modelbouwsectie van Automotiveforums.com: "Hi! I am new here,..."
Cool was het om te zien dat er nog een Belgische modelbouwer bij kwam op dit Amerikaanse forum. Dus ik klik naar zijn site, bekijk zijn gigantische collectie en klik dan ook maar eens op een zeker logo van een ander forum genaamd "De Paddock". Bleek dat die lui ook een modelbouwsectie hadden.

Eerst even gelezen en dan, precies een week later, was dit mijn eerste post, gedateerd 13-feb-2003:
Quote:
Dag allemaal,
Even voorstellen. Ben al zo'n 20 jaar modelbouwer en hou me de laatste tijd voornamelijk bezig met Mercedes modellen, maar heb ook al F-1, WRC en LeMans gedaan. Neem eens een kijkje op... (met dan de link naar mijn modelbouwsite)
|
De rest "as they say, is history"
Ik ben blij dat ik deze plek gevonden heb. Niet alleen achter het scherm, maar ook - en nog veel belangrijker - in het echte leven (Karting, Essen en wat er nog allemaal komen zal).
Ik heb deeluitgemaakt van enkele clubs en verenigingen, maar nog nooit eentje gevonden die zo breed overeenstemd met mijn interesses: auto's en autosport.
Deze newbie

is er eentje die blijven zal...
ps. bleek dat Sennake en ik nog een gezamelijk IPMS verleden hebben.