View Single Post
Old 24-12-2003, 23:49
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Finish
Met 'ancien' bedoel ik degene die er van het begin van DePaddock reeds bij waren.
En als ik me niet vergis heb ik ooit nog geprobeerd op dat yahooforum geregistreerd te raken, maar ingewikkeld man, ingewikkeld
Ik denk dat je toch wel kan spreken van 2 groepen 'anciens':
groep 1: yahooforum (waarvan het grootste deel dan ook nog eens op De Pits kwam)
groep 2: De Pits (voorloper van Sport24)

Da's mijn opinie !
We kwamen uiteindelijk allemaal van De Pits hoor, iets anders was er gewoon niet. Maar toen idd die beruchte FLUKE het daar zodanig bont maakte dat ik het beu werd en ik een eigen "forum" oprichtte (in yahoo groups) volgden (effe denken hoor) Jan, Johan, Werner, Mario, Oneliner en nog enkele andere "anciens" prompt. Het registreren via yahoo was idd niet simpel en vooral het posten ging niet via een forum maar via emails. Als je dus iets postte stuurde je eigenlijk een email naar alle leden. Dat was zo omslachtig dat Oneliner met een echt forum startte en we allemaal weer mee verhuisden naar daar. En van daaruit startte Airco dan De Paddock op en weer verhuisden we allemaal mee. En ondertussen vervoegden een aantal mensen vanuit De Pits ook De Paddock, tot die Pits uiteindelijk opgedoekt werd...

Zo is het ongeveer gegaan en ik vermoed dat jij de registratie naar yahoo groups nooit daadwerkelijk gedaan hebt en daardoor misschien de eerste stap (small step for men, giant step for mankind) uit het oog verloren was. Maar zo is het chronologisch gegaan en zo zijn we uit een kleine groep "vluchters" gegroeid tot een community met bijna 500 leden...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote