Thread: Revell Bmw M1
View Single Post
  #6  
Old 16-12-2003, 19:25
Desmodromic2001 Desmodromic2001 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Brugge
Posts: 126
Jammer genoeg heeft Tamiya niet veel BMW kits. Fujimi daarentegen heeft er wel een paar, en die kwaliteit is redelijk goed te noemen. Ik heb de Red Bull BMW bekeken van Revell. Dit lijkt mij een zééér aangename beginner. Redelijk veel stukjes. Tamiya levert spuitbussen in Red Bull Blauw (het noemt wel niet zo). De decals zijn niet te groot, dus je kunt ze makkelijk aanbrengen. Enig minpunt is dat deze kit niet zo makkelijk meer te vinden is. Dan zitten we weer met een probleem: Binnen een aantal jaren ga je dan terugkijken naar je Red Bull Beemer, jezelf afvragend "Waarom heb ik het in mijn hoofd gehaald om net die Red Bull als leerproject te kiezen!" Revell heeft ook een Beemer van Fina. Daar is de carrosserie al van gespoten en voorzien van decals. Misschien wel iets om mee te beginnen omdat je resultaat bijna gegarandeerd goed is. Er is natuurlijk wel veel bouwplezier weg. Tamiya heeft terug de oude BMW 320 Citicorp racing uitgebracht: Prachtig model, maar oud, met weinig stukken, en minder detail dus. Als je deze ziet liggen, koop hem dan, want die gaan ze geen 10 keer heruitbrengen als je begrijpt wat ik bedoel.
Reply With Quote