View Single Post
  #11  
Old 20-10-2003, 21:55
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by Sennake

Ik kan alleen maar hopen dat we dit model (o.a.) te zien gaan krijgen op 15 november in Herselt...
Ik heb aan de jureringscommentaar van Senake niets toe te voegen. Als je aan een wedstrijd wil deelnemen, mag je niets aan het toeval overlaten. Zo bijvoorbeeld de strips over het dak. Het volstaat om naar een echte wagen te kijken. De spullen blinken wel een beetje satijnachtig maar schitteren niet, dus die worden pas het allerlaatste met het penseel gedaan. Om bibberlijntjes te vermijden, moet heel de zwik fijntjes afgeplakt worden, dan ziet het er strak uit. Da's natuurlijk veel moeite, maar het resultaat is er naar. Vroeger bibberde ik ook nogal eens, maar eens ik doorhad, dat wanneer alles gevernist is en lekker hard uitgedroogd is, na een week of 2, dan kan je zowat alles op de carosserie plakken zonder veel schade. Dus nu is het wel goed.

Zeljko sprak van de categorieën samen te gaan voegen, wegens niet zo veel inschrijvingen. Nu in dat geval kan ik het wel schudden. De competitie in advanced is heel zwaar en eigenlijk niet te vergelijken, maar swoit. Ik doe vooral mee omdat ik zo'n initiatieven waardeer en steun!

Oh ja, de Mitsu is nog hier bij mij en ik zal hem wel houden tot na de 15de. Dan moet ie terug naar de rechtmatige eigenaar.... mijn schoonbroer, hij heeft 'em tenslotte betaald toen ie af was.

Last edited by Guido; 20-10-2003 at 22:05.
Reply With Quote