View Single Post
  #5  
Old 17-07-2003, 10:26
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik heb thuis ook wel ergens een vel met instrumenten liggen. Ik zal het trachten op te snorren en zal het dan even inscannen en door mailen. Dan kan je kiezen welke erbij past. Ik knip het dan uit en stuur het op. Veel makkelijker dan naar Broux kachelen. Toffe gasten ginder, maar als je moet gaan nabestellen ben je vertrokken voor ik weet niet hoe lang - Of je kan bij Sennake eens binnenwippen Je ziet maar wat je het best past.

Wanneer ik decals zet, gebruik ik altijd Micro Set - ik kan die 2 dus niet uit elkaar houden Set & Sol, enfin 't is het flesje met rode stop - pas nadat ik de decal gelegd heb. Dus nooit iets ervoor. En dan, dan gaat de decal inderdaad krullen, want door het product wordt die zo zacht als een eitje Dit hoort bij het proces. Bij het drogen neemt de decal weer zijn oorspronkelijke vorm aan, maar heeft zich wel aangepast aan de vorm waar hij over gelegd wordt.
Dus als je er Set (of Sol , die met de rode stop dus )opgedaan hebt afblijven is de boodschap. Als je om welke reden dan ook er toch nog aan moet, dan kan dat uitzonderlijk wel. Je moet er dan alleen voor zorgen dat of je vingers of je penseel voldoende nat zijn - liefst met Set/Sol. "Keep it wet" is dan de booschap.
Reply With Quote