View Single Post
Old 02-07-2003, 19:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Of het nu wel of niet gepast is om zo'n topic te openen, in geval van twijfel had die desbetreffende topic meteen gesloten moeten worden. Onder het motto: Tot nader order gesloten......na onderling overleg met de mods/admins en de direkt betrokkene had men dan tot een wellicht soepelere oplossing gekomen.

Door de topic een aantal dagen geopend te houden, schep je een vorm van gedoogbeleid........en welke ellende dat met zich meebrengt kunnen jullie maar al te makkelijk aanschouwen bij jullie noorderburen

Geld verdienen en depaddock daar als medium voor gebruiken mag dus niet? Ok, geen probleem...............maar ik weet toch nog een aantal topics terug te vinden die dus ook verwijderd moeten worden.

Wat betreft het koehandeltje van Driesco, we zijn toch met volwassenen onder elkaar. Dat Driesco graag een centje verdiend moge duidelijk zijn............en wie daarin in mee wil gaan bepaald dat zelf.

Een club van 400 man, daar zal altijd weleens conflictje onstaan, hoort bij het leven zou ik zo zeggen. Iedereen tevreden houden is een utopie.

Maar ik wil toch even benadrukken dat de tomeloze inzet, noeste arbeid en de goede bedoelingen van de Mods en Admins toch even in het zonnetje mogen worden gezet. Hulde voor de mannen en ga zo door.

Voor Driesco, denk nog eens goed na....zet alle klein zeer aan de kant en blijf bij de club!

Overigens, enkele weken terug heb ik eens gevraagd voor depaddock regels, als die ergens hadden gestaan hadden we dit gezever nu niet gehad.

Voor de rest: Lang leve depaddock, dat we nog vele jaren mogen genieten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote