View Single Post
Old 22-06-2003, 15:58
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Driesco
Beste Huudo, ook ik leef met je mee.

De beste remedie om zoiets te verhelpen is de volgende.

Terwijl die man naar je toe stapt zet je je wagen gewoon in achteruit en je knalt er gewoon in. Je zal zien aan de reactie van die man dat hij zoiets niet vewacht heeft.

Meestal zijn het Jonny mannen die met hun machtsvertoon denken dat ze alles en iedereen aankunnen.

Meestal is dan de radiator stuk en zijn de airbags open gegaan en kan hij zelfs niet achtervolgen. Je gata dan naar de politie en zegt dat er een onozelaar in je gat is gereden. Volgens mij een haalbare kaart.

Ik heb er nu 13 jaar ervaring opzitten met een gemiddelde van 110.000 per jaar, en geloof me, wij Belgen zijn zeker niet de slechtste chauffeurs. Ik rij 3 maal per week naar Amsterdam, en als die Nederlanders zeggen dat ze links rijden, dan doen ze dat ook, van Meer tot in Amsterdam als het moet.

Frankrijk geen haar beter, Italië niet te doe. Zweden en de andere Scandinavische landen zijn een voorbeeld voor alle landen.
Die oplossing van je... Tja, da's oog om oog, tand om tand en tot nader order die ik daar niet aan mee. Trouwens die kerel stond voor mij, dus in dit geval had het sowieso niet gekund. Hij had me de weg afgesneden en raakte daarbij mijn auto rechts voor... Ik ben ook wekelijks in Nederland, regelmatig in Engeland en Frankrijk en heb 5 jaar in Duitsland gezeten. Italie is idd het slechtse wat er is.

Maar er is een andere reden: het was die kerel zijn 2de incident van diezelfde avond en pleegde vluchtmisdrijf bij het eerste. Ik vermoed dat hij daar vandaan kwam - dat verklaart de rotvaart -
en had de pech om op mij te knallen. Nu ja goed, ik heb ondertussen met koorts heel het weekend in bed gestoken - het zal er wel niets mee te maken hebben - en het leven gaat idd verder. Maar het zal nooit meer hetzelfde worden. Net als na de inbraak enkele jaren geleden. Ik ben wellicht een van de gasten die toch wel aan zelfrelativering kan doen, maar het blijft wel hangen, hoe hard je ook je best doet.

Bedankt voor de steunbetuigingkjes.
Reply With Quote