Quote:
Originally posted by Sennake
Awel dat doet mij nu eens plezier zie Niet dat je een ongeval kreeg natuurlijk, maar dat je niet gewond bent en dat dat een klein beetje aan mijn betoog te danken is Dat sterkt me in mijn overtuiging dat ik "het gordel-evangelie" moet voortzetten. Misschien hebben we er zelfs een nieuwe "apostel" bijgekregen nu?
En wat die Johny betreft : ik hoop dat hij een voorbeeld-straf zal krijgen, want het is erg gesteld de laatste tijd...
|
Het ongeval was niet van die aard dat het dragen van de gordel er nu toe uitgemaakt had of niet. ECHTER! Dat wil niet zeggen dat de gordel niet moet gedragen worden. Ik was blij hem wel aan te hebben. Vooral tijdens de achtervolging, ik mag er niet aan denken wat er daar allemaal had kunnen misgaan.
Oh ja, en aan de grapjassen: De'n dag dat er een hooligan u op uw bakkes komt toeken aan een rood licht omdat ge iets deed wat 'hem' niet aanstond, dan zal ik ook eens lachen. Aan iedereen die het nog niet overkomen is, prijs u gelukkig. En Sennake heeft gelijk, na 16 jaar rij-ervaring en toch bijna 900.000km's achter de kiezen in binnen- en buitenland kan ik u verzekeren dat wij "Belgen" op de schaal van goede chauffeurs, onderaan de lijst bengelen...