View Single Post
Old 04-06-2003, 01:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Het feit alleen al dat er nog steeds in Vlaanderen - en dus ook hier - gediscusieerd wordt over wie, wat , hoe, waar, wanneer, om hoe laat enz is echt typerend voor Vlaanderen.
Vlamingen zijn niet op dezelfde manier met autosport bezig als Walen of Engelsen, voorbeelden legio. En dat gaat ver zelfs tot op politiek vlak, want ook daar dienen ze mee te werken natuurlijk. Als ge ziet wat ze in Zolder over de jaren heen geflikt hebben en als ge ziet wat er van Francorchamps is geworden. Wel dan moet ge niet ver zoeken. Vlamingen zijn met hun verstand bezig, Walen "avec toute leur coeur" en daar zit het verschil. Niets, welke goede bedoelingen ook, ik ben ervan overtuigd , zullen dat veranderen.

Om maar te zeggen - en ja Eric het is jou thread en ik ben recht voor de raap (zo kom je het verst) - dat ik LaDeux al jaren in mijn hart draag en dat het niet zo snel zal veranderen.

Succes met de verdere uitbouw van F-1 op Canvas. Maak er maar iets moois van!!

Guido
ps. voorbeeld: ik woon op een ferme boogscheut (18km) van Hasselt en tóch kachel ik nog altijd naar Huy om mijn modelbouwspullen te kopen. De zaak wordt immers gerund ginder door autosportliefhebbers en niet door "business men".
pps: Eric, we moeten eens een pint gaan drinken. Heers <-> Sint-Truiden, da's vlak bij!
Reply With Quote