Als ik één ding mag zeggen over de voorgaande posts.
- Het topic dat ik gestart heb was om aan te kondigen wat er vorige zondag te zien zou zijn op Canvas aangaande autosport. Beschouw dat als een extraatje naar de kijker toe. Waarom hier op het forum ? Niet alleen hier op het forum maar ook andere sites (zonder namen te noemen hebben dat bericht gepubliceerd, zonder verplichting).
- Persoonlijk heb ik een goede relatie, samenwerking met Peter. Dat wil ik ook zo houden. Ja, journalisten van diverse zenders werken regelmatig samen, net zoals een tijdje geleden dat het geval was met de World Series. Peter Baert (VTM) en Vincent Fransen (RTL) kunnen hiervan getuigen. We proberen elk apart, op onze eigen manier, met eigen gedachten iets te doen met autosport. Dat is toch fantastisch !!! Daar kunnen jullie als kijker enkel maar bij winnen !
- Peter staat 13 jaar in het vak, ikzelf nog maar een jaar of twee. Maar één ding weet ik zeker, en dat weet Peter ook, ... het is verdomd niet makkelijk om dingen zomaar op de buis te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, maar de kijker heeft daar soms een verkeerd beeld van ... maar zoals ik zeg, begrijp me niet verkeerd. Vaak draait het om rechten, centen, ... Vaak is de wil wel aanwezig om iets te doen, maar goede wil alleen is niet genoeg. En ... je moet ook nog de ruimte krijgen om de dingen op de buis te krijgen. Er is niet enkel autosport, maar ook nog andere sporten.
- Daarom vind ik het ook fantastisch dat de beelden van de Belcar en promotiecups ter beschikking gesteld worden van de Belgische TV zenders. De mensen van circuit Zolder en de RACB doen daar inspanningen voor. Iedere zender krijgt exact dezelfde beelden. En iedereen doet daarmee wat hij of zij wil.
- Dus, ... om een lang verhaal kort te maken. Iedereen maakt zijn eigen reportages op zijn eigen manier, met zijn eigen invalshoeken. Leve de samenwerking, die er soms is, leve de autosport die op TV komt. Hoe meer, hoe liever. Jullie als kijker kunnen er alleen bij winnen. Laat ons journalisten, en daarmee wil ik niet hautain uit de hoek komen, de leukste reportages voor jullie als kijker maken. Tips zijn steeds welkom ... ik denk dat iedere journalist daar voor openstaat. Laat ons dit forum niet gebruiken om ruzie te maken maar om over autosport te praten.
|