View Single Post
Old 03-06-2003, 07:32
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Beste Eric,

Graag had ik even een vraagje persoonlijk aan u gericht.

Wat zou het kosten om bv. wekelijks een programma te brengen van 30 minuten indien het beeldmateriaal aangeleverd wordt ?
Daar ik vrij goede connecties heb met alle automerkleveranciers moet zoiets als Pitstop toch ook mogelijk zijn op Canvas.

Als externe sales van een communicatiebureau wil ik hiervoor gerust even samenzitten om de haalbaarheid daarvan te polsen.

Ik denk dat zowel Zolder als Francorchamps vragende partij zijn, daar zij daar momenteel zelf moeten voor betalen om beelden op TV te krijgen. Wat ik eigenlijk niet goed snap, is hoe het komt dat bv voetbalclubs geld krijgen om beelden uit te zenden en dat circuits moeten betalen om zendtijd te krijgen.

Een goed programma in combinatie met een eigen autsoportsite en een magazine zou een goede zaak zijn voor vlaanderen daar wij toch over genoeg piloten beschikken met schitterende resultaten de laatste maanden.

Misschien helpt dat om weer een piloot in de F1 te brengen. Bedrijven willen maar 1 ding en dat is reclame. Jan Heylen zie ik als een van de mogelijkheden om hoger op te geraken.

Het aanbod van races is er, piloten ook, rally kunnen we bekijken op een andere zender, voor circuit en karting is de markt nog open. Belcar - Clio - Yaris - MINI - Fun Cup - Touring Cup - ETTC - DTM - enz...

Met veel plezier steeds tot uw dienst om even te brainstormen.
Reply With Quote