View Single Post
Old 18-05-2003, 12:24
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik kan heel goed leven met een SF-plot, maar als je ziet dat er aan het scenario gefoefeld is omdat sommige actuers niet meer mee doen, krijg ik de kriebels. Tank had de boel in het vorige verhaal overleefd, en is dan maar "gesneuveld" in de periode tussen de 2 films in, en wordt vervangen door Link. Brrr. Geen goede oplossing maar het kon wellicht niet anders.

Het laatste kwartier geeft ann het ganse verhaal idd een totaal andere wending en eens de DVD uit is zal ik de film toch nog een keer of 2, 3 moeten bekijken vooraleer ik alles goed door heb denk ik. Wat agent Smith betreft vind ik de scene met de 100 kopieën geweldig, en wat het plot betreft denk ik dat naast Neo zelf hij de schakel gaat zijn die de eeuwigdurende machine gaat doen vastlopen (mag hier niet teveel vertellen want niet iedereen heeft de film al gezien). Daarom dat hij nu misschien wat "overbodig" overkomt, maar dat gaat naar mijn mening in deel 3 wel duidelijk worden.

En dan de autosnelweg-scene. Geen woorden voor. Sensationeel! Supergoed gedaan en zeer realistisch (in het juiste SF-kader natuurlijk). Gewoon AF.

Ik kijk alvast uit naar het laatste deel. Alhoewel ik ook geen voorstander ben van "to be continued" eindes. Dat is goed voor een Star Trek aflevering die je een week later kan zien. Niet om 6 maanden te wachten. Toch niet met zo'n abrupt einde.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote