Quote:
Originally posted by Mario
Ik snap de heisa rond die films niet goed. Heb er nog nooit een van gezien en mis het eigenlijk totaal niet. Mainstream als er 13 in een dozijn zijn, vermoed ik (maar mijn oordeel is dus totaal nergens op gebaseerd, alleen op de hype en vaak is dat gebakken lucht wat mij betreft).
|
Mijn drang om naar die film te gaan zien is totaal niet gebaseerd op hype- of andere toestanden hoor. Ik heb gewoon The matrix 1 gezien (al een keer of 7 ondertussen) en ik wil echt wel het vervolg zien. Later op het jaar ga ik ook naar deel 3 kijken. Maar ik herhaal : ik vorm mijn eigen mening over een film en daarop baseer ik mijn (eventuele) terugkeer naar de bioscoop als er een vervolg uitkomt. Dit vervolg is ook niet (zoals het vaak wél het geval is) een verderborduren op een succesfilm om de toeschouwers nog wat geld af te troggelen (genre Rambo) maar het verhaal was gewoon nog niet af, het scenario was gewoon langer dan een gemiddelde film duurt. Vergelijk het met "Lord of the Rings", waar het boek van Tolkien ook veel langer is dan je in één film kan proppen...
PS : de "zachte dwang" van een hype zal je nog wel duidelijk worden als Arthur een jaar of 13, 14 is. Geloof me vrij

Maar dit totaal terzijde.