Zaterdag ben ik het grootste deel van de dag wel thuis, maar je belt het best eerst even, want het kan zijn dat ik af en toe weg moet (zal toch vooral 's morgens zijn geloof ik).
Tof in ieder geval dat de vrouw het ook ziet zitten

. Ik mocht pas vanaf november een passagier meenemen (eindelijk examen geslaagd en tot dan had ik een voorlopig rijbewijs, waardoor ik geen duo kon meepakken) en toen was het al winter, dus Kim was niet er niet erg happig op. Intussen is ze 7 maanden zwanger en is het er begrijpelijkerwijs nog altijd niet van gekomen

(de mijne is meer een scheurijzer en zo al niet de meest comfortabele voor een duo, ook al is zij nogal klein uitgevallen. Bovendien is de vering van de ZZR een gekend "zwak" punt (meer op comfort afgesteld dan op sportiviteit) en moet eerst de veervoorspanning verhoogd worden, anders slaagt de achtervering misschien door op drempels e.d. Toen ik mijn Haynes raadpleegde, bleek al snel dat dat meer iets is voor techneuten dan voor mij (de hele achtervering moet worden gedemonteerd, dus da's pas voor de volgende onderhoudsbeurt).