Hallo iedereen ,
Tijd voor een update er is heel wat gebeurd .
Johny ik heb de motor en de uitlaten bewerkt met XF86 ,dan heb ik de leidingen die naar de brandstofpomp lopen bewerkt met metal color van vallejo en X23 EN X27 bijna alle leidingen zijn gedaan op die manier behalve de waterleiding van het expansievatje die naar de waterpomp loopt ,de batterij werd voorzien van een + en - kabel rood en zwart ,de regenlichten bij hoog opspattend water werden ook voorzien van elektriciteit ,de remschoenen werden ook voorzien van leidingen ,ook de gaskabel is voorzien op de motor , waterleidingen van voorste radiator naar de motor werd ook gedaan voor dit heb ik metal color van valejo gebruikt ,ook de stroomverdeler ontstekingskabels dit heb ik zwart gelaten is ook zo soms gebruikt men ook rooie kabels maar hier waren het zwarte benzine inspuitsysteem is gescheiden bij dit model elk een kant , dan het chassis drysump systeem werd gemonteerd leidingen ook , brandstoftanks ook met alle details leidingen versnellingspook ook , dan het interieur paneel de metertjes werden ook voorzien van elektriciteit de toerenteller oil en benzine meter , dan het brandschot werd ook voorzien van de potjes waar de vloeistoffen inzitten ook voorzien van leidingen, ook de voorste ophanging werd gemonteerd, ook de schijfkoeling werd gemonteerd ,hier volgen enkele foto's .
grts Dieter
|