Quote:
Originally Posted by Mech@niC
Wow Domi...Als je dat in schaal 1:1 kan verwezelijken kan je nog geld verdienen. 
|
Misschien, maar daar zijn andere skills voor nodig. Daarbij, je wordt er zo vuil van. Nee bedankt.
Met mijn verlof zo vlak voor de deur heb ik alles op een laag pitje gezet. Het heeft niet veel zin om nog een groter stuk aan te pakken als ik het dan toch 2 weken moet laten liggen, dus heb ik me gisterenavond geconcentreerd op de koeler van de Grand Prix/Bergwagen wagen.
De dryfit daarvan bracht al meteen een nieuw probleem aan het licht. De koeler wordt samengebouwd door een boven-en onderplaat, met daartussen 20 stalen lamellen die de koelvinnen voorstellen. Het geheel wordt samengehouden door 2 bouten die door het geheel worden gestoken. Die zijn eigenlijk een fractie te kort, zodat één van de 20 lamellen niet gemonteerd kan worden.
Op zich misschien geen ramp, maar als je de kit ooit wil bouwen loont het toch de moeite dat te controleren. In elk geval zal de schroefkop onderaan het onderdeel moeten worden gecamoufleerd. Bovenaan is er geen probleem, daar komen aansluitingen voor slangen op te staan.