Hier een klein verslagje van de vrijdagavondmeeting.
Met 13-en waren we voor de eerste meeting van het jaar.
Quote:
Originally Posted by Nismo
..........................
- Nismo
- Eyckles
- Rocknrolla
- Fred65
- Wanneke
- TvD
- Sennake 
- Gulfie
- Loeten
- Big Attack
Bij leven en welzijn, tot vrijdag 
|
Ook Joka-1, Serge V en Danny waren erbij.
Op de agenda stond oa een bezoek aan de beurs van Ransart, (zie desbetreffende topic)
Eyckles had een verzoek gekregen om mee te doen aan de beurs van Mini Wheels. Aangezien het kort dag is en er voorlopig geen kandidaten waren om mee te doen, gaat Lesley zelf dit ter harte nemen op één of andere manier.
Loeten zelf deed al mee samen met enkele modelbouwvrienden uit de vlaanders.
Dan wil ik even aanhalen wat in de vorige posts al werd besproken, namelijk FB en het forum.
De FB-pagina was niet zo toegankelijk en ik heb toen de vraag gesteld of daaraan iets kan/kon gedaan worden. We konden wel een foto uploaden, maar geen album.
De vraag was ook of er zich iemand geroepen voelde om het FB-verhaal op zich te nemen, want persoonlijk ik zag het niet zitten wegens tijdsgebrek oa.
Nu, ik zie tot mijn (en ook anderen hoop ik) grote vreugde dat sommigen het probleem al hebben aangepakt, waarvoor mijn dank
Ondertussen staat het volledige foto-album van onze eindejaarsactiviteit al op onze FB-pagina.
Quote:
Originally Posted by Sennake
Ik heb de FB pagina nieuw leven in geblazen, en ik heb inderdaad beheersrechten gegeven aan iedereen die op het forum moderator rechten heeft. Het is de bedoeling om nu een testperiode te laten verlopen om te kijken of de FB pagina eerder als aanvulling gezien kan worden op het forum, of dat het kan ingezet worden als vervanger van het forum. Ik moet zelf nog heel wat leren op gebied van beheer van de FB pagina, dus gelieve nog wat geduld te hebben vooraleer alles in een stroomversnelling gaat komen. En het staat de andere mods dus ook vrij om de mogelijkheden van de FB pagina aan te leren en te gebruiken...
|
Persoonlijk ben ik een voorstander om FB als aanvulling te zien voor het forum, niet als vervanging. Zeker omdat ons forum een schat aan informatie bevat.