Quote:
Originally Posted by Nismo
.....................
- Nismo
- Eyckles
- Wanneke
- Loeten
- Rocknrolla
- Big Attack
- Dominique
- TvD
- Starmodel
- Serge V.
Tot vrijdag 
|
Het was weer volle bal gisterenavond, maar liefst 17 mensen waren afgezakt naar ons welbekend adres, waarvan zelfs 1 nieuweling.
Misschien dat de aankondiging van "een soort gangbang met Monique" er iets mee te maken had, laat ik in het midden

Dus volgende namen mocht ik gisteren nog aan onze "gastenlijst toevoegen:
- Danny
- Fred65
- Petter
- Joka-1
- Doc
- Loixrallyfan
- Dieter (ETRONQUATTRO)
Bij deze wens ik onze nieuweling alvast van harte welkom
Onze agendapunten dan:
-Laatste details eindejaars-actie:
Helaas heeft Big Attack zich afgemeld voor zowel de namiddagactiviteiten als voor ons etentje wegens andere verplichtingen.
Onze nieuweling heeft zich dan weer aangemeld voor het etentje, welke hijzelf betaald omdat hij nog geen lid is, en voor het karten.
Ik zal één van de komende dagen de thread wel updaten.
-Terugblik Nieuwegein:
De editie van dit jaar heeft de meesten onder ons ietwat een teleurstellend gevoel gegeven. Het idee rijpt om Nieuwegein voor een jaartje over te slaan en misschien de beurs in Veldhoven eens mee te pakken. Deze mensen hebben enkelen onder ons ook aangesproken in Nieuwegein. Wordt vervolgt in de loop van volgend jaar.
-Terugblik 2013 - vooruitblik 2014:
Hier kwamen we terug op dezelfde discussie van begin dit jaar; wat geeft de toekomst en hoe ziet het uit met ons forum. Hier ga ik niet meer over uitwijden, maar er is afgesproken dat er een aantal mensen van de VZW gaan uitgenodigd worden tegen de meeting van januari '14 om meer duidelijkheid te creëren. Wordt zeker vervolgt !!!
-Modelbouwbeurs Ransart 2014:
Het idee is al een tijdje geleden voorgesteld om als club deze 2daagse beurs eens te bezoeken.
Gisteren werd dit thema opnieuw op tafel gegooid en de interess was groot genoeg om al enkele kleine afspraken te maken, zeker omdat de beurs doorgaat in het weekend van 25 + 26 januari '14.
Er werd afgesproken om op zaterdag 25 jan te gaan, tid en plaats van samenkomst wordt later meegedeeld. Dominique zal er binnenkort trouwens een thread van opstarten.

Voorlopig hebben al een 7-tal personen toegezegd en een 3-tal mensen staan met een vraagteken achter hun naam. Dit is de voorlopige lijst onder voorbehoud;
Starmodel, Dominique, Nismo, Doc, Loixrallyfan, Big Attack, Rocknrolla.
TvD, Loeten en Eyckles staan met een vraagteken achter hun naam.
En dan nu iets wat toch al een hele tijd geleden was, een demo.
Dominique heeft een demo gedaan op de bouwvakkersgeit van Starmodel, namelijk werken met olieverf.
Hier alvast enkele digitale beelden: