View Single Post
Old 28-03-2013, 02:24
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Oké dan, hier een kort verslagje met de nodige sfeerbeelden.
Wat in deze tijd van het jaar een probleemloze rit richting Leuven moet zijn, werd naarmate we de eindbestemming bereikte, we de snelheid danig moesten aanpassen aan het winterweer.
Maar soit, uiteindelijk toch redelijk vlot ter plaatse geraakt alwaar we door een bijna tot eskimo omgetoverde Bart (BSmodels) verwelkomd werden aan de ingang van het scholencomplex. Ik kon redelijk dicht bij de ingang parkeren zodat ik niet te ver met mijn materiaal door de sneeuw moest sleuren. Eénmaal binnen kregen we 2 plaatsen toegewezen, maar dat euvel werd redelijk snel opgelost. Ondertussen had ik al kennis gemaakt met enkele hardwerkende medewerkers (oa Patrick "Starmodel" , Dominique en enkele anderen) Ook de kreet; Ah, de mannen van de paddock galmde door de hal. Welkom Luc.
Ondertussen waren ook Guy en Gery al ter plaatse (Sennake en Big Attack)
Onze ruimte was dan ook redelijk snel aangekleed en was het wachten geblazen op Lesley (Eyckles), Guido (Loixrallyfan) en Filip (Doc). Ook hadden we extra ruimte gekregen ons in een clubwedstrijd in te schrijven. Zo rond de klok van 10 was iedereen met de nodige modellen gearriveerd en zag onze stand er weer picco-bello uit. En iets na de middag hadden ook de bezoekers de weg naar deze toch schitterend georganiseerde beurs gevonden. Waaronder enkele bekende namen. (Danny en Petter) Rond 17 u werd het tijd om alles op te ruimen en ondertussen ook nog eens naar de uitslag van de wedstrijd te gaan horen. Ons "clubke" viel zowel met Eckles, Doc, Loixrallyfan, Sennake en mezelf (Nismo) in de prijzen. Dan werd het tijd om de terugreis aan te vangen, niet zonder eerst de organoisatoren een klein bedankje te geven. Bij deze nog een een welgemeende proficiat, zowel voor jullie jubilee (25 jaar) als voor jullie 1ste beurs.

Genoeg gezeverd, hier zijn de prentjes

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	MBV Leuven '13  001.jpg
Views:	351
Size:	68.6 KB
ID:	27287   Click image for larger version

Name:	MBV Leuven '13  002.jpg
Views:	361
Size:	73.0 KB
ID:	27288   Click image for larger version

Name:	MBV Leuven '13  004.jpg
Views:	356
Size:	76.3 KB
ID:	27289   Click image for larger version

Name:	MBV Leuven '13  005.jpg
Views:	362
Size:	64.0 KB
ID:	27290   Click image for larger version

Name:	MBV Leuven '13  006.jpg
Views:	358
Size:	65.9 KB
ID:	27291  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote