Een dikke pluim voor de mannen van Leuven.
Zeer geslaagde beurs, zeker voor een eerste keer.
Heel tof vond ik de opsplitsing van de beurs. Hier werden namelijk de handelaars niet tussen de tentoonstelling gesmeten, waardoor er een mooie rustige exporuimte ontstond waar je rustig de modellen kon bewonderen.
De handelaars stonden gegroepeerd in een andere ruimte, waar je dan je aankopen kon doen.
Ook de caterering was dik in orde met een vlotte bediening en lekkere snacks.
Vooral de soep met ballekes (eigenlijk ballekes met soep

) vond ik geweldig.
Ook het opzet van de wedstrijd vond ik tof. Naast de te winnen troffees, werden er ook enkele leuke kits verdeeld, hetgeen nog meer motiveert om mee te doen.
Enige opmerking daar misschien, is dat je niet echt weet voor welk model je de waardering hebt gekregen, als je er meerdere hebt ingeschreven.
Ikzelf mocht met een zilveren plak naar huis en gezien het niveau, zeer tevreden.
Dan tenlaatste toch nog een dikke chapeau voor de mannen die het station van Heverlee hebben nagebouwd (denk Patrick, Dominique en Bart). Geweldig knap gedaan, alsook de trein ervoor, die ik precies van ergens ken.
Conclusie, geslaagd geheel en ene dikke proficiat aan de mannen van Leuven voor deze mooie beurs. En wetende dat dit de eerste keer is, ben ik wel benieuwd naar de toekomst...