Quote:
Originally Posted by Sennake
...omwille van het plaatsgebrek gaan we al onze 'WIP'-zone opofferen...
|
Quote:
Originally Posted by Nismo
Wat betreft de WIP-ruimte of werkruimte, we kunnen die inderdaad wat kleiner houden of voor ne keer weglaten.....
|
Maak hier maar een agendapunt van op de vergadering want hier ga ik niet mee akkoord.
De WIP zone geeft een perfecte weerspiegeling van waarmee een bouwer op het moment van een beurs bezig is, wat hem bezighoud en waar zijn interesse ligt. De leukste gesprekken op beurzen gaan meestal over wips.
Ik ben er een voorstander van dat iedereen eens effe met een kritische blik naar zijn modellen kijkt die hij meebrengt en de modellen thuislaat die al 10 jaar te zien zijn op beurzen en die iedereen al tig keer gezien heeft en nog niet eens meer bekijkt.
Hoeveel keer loop je niet op een beurs rond en denk je, allez diene stand is al jaren hetzelfde. Ik denk dat we dit bij de paddock moeten vermijden en dat kan alleen maar als er iedere keer nieuw materiaal te bezichtigen is, en al zijn het onafgewerkte modellen, dan zij het maar zo.
En onze WIP zone opofferen omdat we een kans willen maken op de prijs van de mooiste stand, waar ben je dan mee bezig?
Mijn CVW collectie komt in ieder geval volledig mee, met de WIP`s dus, en ja, daar zit ook een truck-trailer combinatie bij.