View Single Post
Old 20-03-2013, 08:01
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Waarom moeten die dozen op tafel staan? Mijn materiaalbakken zijn ong evenhoog als de tafels en die staan achter de tafels. Daar kunnen we de dozen voor verkoop ook op zetten, ze staan dan achter de modellen en toch zichtbaar. De mensen met interesse kunnen nog altijd vragen om bepaalde dozen te bekijken. Op die manier kunnen we doen op elke beurs.
Voor mij kan het dit weekend al.
Voor dit weekend is dat wellicht een oplossing, als er niet teveel gegadigden zijn voor de verkoop natuurlijk. Maar als er moet betaald worden om te mogen verkopen, denk ik dat we de mensen die er geld in investeren ook de maximaal beschikbare exposure moeten bieden, en dat lijkt me toch òp de tafel te zijn ipv er achter. Als dat de voorkeur van de groep wegdraagt, gaan we er zelf een maximum aantal meter moeten voor afspreken zodat het verkoopsgedeelte nooit de bovenhand neemt. 1 meter lijkt me doenbaar als we 8m ter beschikking hebben.

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Maar wat gaan we doen als er betaald moet worden voor de verkoopsoppervlakte? Samenleggen of via de club?
Het antwoord zit al een beetje in mijn vorige zin: wie mee wil doen aan de verkoop doet ook mee aan de bekostiging wanneer nodig. Niet dat de club dit niet kan betalen, maar dan zijn we weer mensen aan het bevoordelen die in de mogelijkheid zijn om naar de beurs te komen, in tegenstelling tot mensen die er niet bij zijn. En dit met geld van de club. Dat moeten we vermijden. Nu, veel zal dat nooit zijn: dikwijls gaat het om 5 euro, te verdelen onder 2 of 3 man...

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 20-03-2013 at 08:07.
Reply With Quote