Ik ben niet zeker of ik er ga geraken vrijdag; zondag uiteraard zeker wel.
Daarom reeds hierbij mijn insteek voor de agendapunten:
Agenda:
-terugblik Jabbeke:
Een zeer geslaagde beurs, mede dank zij de fantastisch veel verbeterde infrastructuur in de nieuwe sporthal van Jabbeke. Ik zou eventueel eens willen horen of het systeem van inschrijving voor de wedstrijd, dat slechts één model per categorie toelaat, bij andere Paddockers ook vragen doet rijzen. Waarom is dit zo? Ik kan nog begrijpen dat je slechts met één model per categorie een prijs kan behalen, maar het beperken van het aantal modellen is toch niet interessant voor de clubkas van 'On the road'? Ik wil gerust meer bijdragen tot de clubkas, maar men moet ons de kans geven eh...
-vooruitblik beurs Heverlee (Leuven) (24 maart):
Ik kom zeker en ik breng minimum 15 Porsche modellen mee omwille van het thema '50 jaar Porsche 911' dat ik wil uitbouwen in Leuven. Er is een speciale vermelding voor de mooiste stand... Daarom wil ik desnoods de 'WIP'-zone opofferen en ik heb ook al wat speciale 'posters' uitgeprint ter verfraaiing van onze stand. Andere ideeën hieromtrent zijn altijd welkom. En meer Porsche modellen en-of memorabilia ook. Ik heb ook 12 modellen ingeschreven in de wedstrijd. Johny, zeker je grote spiegel niet vergeten eh!
-vooruitblik Moveleo (7april):
Ik kom zeker. Waarschijnlijk wel met wat minder modellen dan in Leuven.
-bouwdozenverkoop op beurzen:
Als we op voorhand afspreken dat we dit op deze of gene beurs toelaten, moet dit kunnen. Ik wil alleen vermijden dat er sommige leden van niets wisten en dus 'benadeeld' worden tov andere leden. Iedereen gelijk voor de wet. In dit verband zou ik concreet voor wat Leuven betreft willen afspreken dat we nog geen verkoop gaan toelaten (omwille van het plaatsgebrek gaan we al onze 'WIP'-zone opofferen, dus is het nogal stom om die gewonnen ruimte dan op te vullen met dozen die te koop staan), maar vanaf Moveleo kan het wat mij betreft wel.
Tot zover nu reeds mijn bijdrage aan de vergadering. Misschien dat ik er nog geraak, maar ik speel op zeker...
|