View Single Post
Old 09-11-2012, 14:15
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Fijn dat je nog eens aan de boom wil schudden Mario, het lijkt wel of iedereen in het autosportgedeelte van dit forum compeet is ingedommeld.
Wellicht liggen een heleboel verschillende factoren aan de basis van het stilletjes uitdoven van de activiteit en het is maar de vraag welke toverdrank er moet gebrouwen worden om die trend te keren.

Ik begrijp dat het huidige discussie aanbod op DePaddock je een beetje op je honger laat (da's trouwens voor mij niet anders), maar tegelijkertijd stel ik vast dat andere Vlaamse autosportfora (voor zover ze bestaan) niet veel méér animo te bieden hebben.

Tot dusver heb ik twee dergelijke fora kunnen vinden die met DePaddock vergeleken kunnen worden.

Het eerste is autosportforum.be met een gelijkaardig rubrieken aanbod
- F1 en Circuit is daar even plattekes als bij ons, met uitzondering van de F1-prono
- Rally is opgesplitst in binnen- en buitenland en is vrij actief, alleszins veel meer commentaren dan op DePaddock
- Rallysport is niet veel soeps
- Rittensport is vrij levendig, maar kan nog een stuk beter
- Modelbouw is tamelijk actief, zij het minder dan op DePaddock
Storend op dit forum is de lay out, zwarte achtergrond in combinatie met blauw, en nogal in het oog springende reclameboodschappen.

Het tweede is "autoforum" (een onderdeel van autowereld.be) en behalve een actief F1 forum valt er verder niks te rapen.

Er is dus wel gras aan de overkant, maar er zit dus minstens zoveel dood mos tussen als hier

En mocht je graag internationaal gaan, dan valt er dagelijks wel wat te beleven op ten-tenths.com/forum of motorsportforum.com

Het gebrek aan bijdragen van forummers lijkt op het eerste gezicht een Vlaams fenomeen.

Last edited by Jan; 09-11-2012 at 14:53.
Reply With Quote