View Single Post
Old 07-11-2012, 15:45
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Referentiewebsites autosport

Mogelijk zijn er sommigen die deze vraag niet erg zullen waarderen, maar het is ook een beetje mijn bedoeling om wat aan de boom te schudden

welke zijn deftige Nederlandstalige (of anderstalige) forums waar over auto- en motorsport wordt gepraat ?
omdat ik jarenlang hier langskwam om nieuwtjes of af en toe een discussie, voelde ik niet of nauwelijks de behoefte om elders te gaan kijken, waardoor ik ook helemaal geen idee heb welke gelijkaardige forums er nog bestaan (en dan bedoel ik forums over autosport in het algemeen, wat volgens mij de grootste sterkte was/is van depaddock ; F1-forums zijn er ongetwijfeld bij de vleet te vinden)

want het spijt me, maar hier op de paddock komt de autosportliefhebber toch wel minder en minder aan zijn trekken
misschien ga ik dus wat dat betreft toch ook eens af en toe andere oorden opzoeken (maar ik blijf hier dan hoogstwaarschijnlijk toch nog regelmatig langskomen)

men kan wel zeggen dat het de forummers zijn die voor de inhoud moeten zorgen, maar erg veel animo is er hier wat dat betreft toch niet meer te merken en ik vermoed dus dat velen voor wat autosport betreft, intussen elders aan hun trekken komen
deze evolutie zou wel jammer zijn (mocht het kloppen), natuurlijk, maar mij lijkt het dat er op de paddock een steeds grotere discrepantie is tussen modelbouw en autosport (wat geen verwijt is naar de modelbouwers), enkel een vaststelling die me toch een beetje droevig stemt

dank voor uw aandacht en eventuele suggesties qua websites en ook reacties mocht iemand zich geroepen voelen

Last edited by Mario; 07-11-2012 at 15:55.
Reply With Quote