View Single Post
Old 01-10-2012, 19:18
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular

Onze tafel op de beurs.

Zoals Philip aanhaalde ben ik hier dan met een impressie van onze tafel.
Alvorens van wal te steken met mijn foto's, toch even mijn impressie van dit evenement.
Ik heb dit weekend een heel ander gegeven ontdekt dan we gewoon zijn.
Het format is helemaal mijn ding. Nodig modelbouwers uit die enkel auto's bouwen, zet ze samen op een expo, koppel er een wedstrijdje aan vast om de kas te spijzen en beperk je tot één handelaar in modellen.
Zo wordt het zoals eerder vermeld een expo in plaats van een beurs waar enkel autobouwers zitten en elkaars modellen kunnen bekijken, wat leidt tot een gezellig samenzijn met leuke conversaties over onze hobby en het ontstaan van nieuwe vriendschappen. Voor mij met Finnen nog wel.
De taalbarrière zorgde hier wel voor wat hinder maar gaandeweg vervaagde die barrièrre en vloeiden de conversaties, soms met handen en voeten, als vanzelf.
Voeg daarbij de ongeziene gastvrijheid van onze Franse gastheren en het weekend kon nietmeer stuk. We werden er, net als de Finnen als koningen aangekondigd en erg warm onthaald. Op tijd en stond werden we samengeroepen voor een drankje en een hapje van het huis, wat de sfeer nog meer ten goede kwam. Echt ongezien en dat verdient een grote en welgemeende dankuwel.
Ook buiten het gebeuren hebben we ons als groep geweldig geamuseerd, soms op het ludieke af, en dat maakte alles nog zoveel mooier. Een verslagje hiervan volgt in woord en beeld door onze Gery.
Van mij persoonlijk uit nog een welgemeende dikke merci voor onze Patrick voor het voorzien van het logement. Echt mijn ding.
En euhh Patrick, op de chiro hadden ze daar vroeger een lieke voor:
"Zo ne goeie hebbe wij nog nie gehad, hip hoy!"