View Single Post
  #25  
Old 01-10-2012, 12:01
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Kit Car Show - Chanteloup-en-Brie - 2930-09-2012

En na een geweldig geslaagd weekend is het tijd voor de eerste foto`s. Er was op deze expo zoveel te zien dat we hebben besloten dat iedereen een deel van het verslag voor zijn rekening neemt. Een volledig reisverslag en de foto`s van de stand komen op rekening van Guido en Gery, ik heb me vooral bezig gehouden met de foto`s van de overige modellen.

Wat kan ik voor de rest zeggen van deze expo. Wel, zonder iemand voor het hoofd te stoten, kan ik zeggen dat al de clubs die in belgie een beurs organizeren eens een kijkje zouden moeten gaan nemen in Chanteloup-en-Brie. Dit was een meeting zoals een meeting hoort te zijn. Gewoon fun!!!! Het wedstrijgedeelde is hier bijkomstigheid, gezelligheid is het belangrijkste. De organisatie was supertevreden met 2 buitenlandse clubs (onze finse vrienden waren er ook weer bij) en dat was te merken, we werden er als koningen ontvangen. Ik spreek zelfs heel gebrekkig frans en heb er toch meer gesprekken gevoerd en mensen leren kennen dan ik in Belgie doe. En al vielen we daar ook kompleet uit de toon, het was meer amerikaans en hotrod-custom gericht, maar de andere standhouders waren wel supergeinteresseerd in ons rally en circuit spul en stelden honderduit vragen. Das wat anders dan op een ipms beurs staan waar geen mens naar je stand komt kijken. Ik was echt blij dat ik een 10 tal modellen had meegebracht.

Soit, de rest zullen jullie van de anderen nog wel horen, ik ga beginnen met de foto`s.

Want we waren het er allemaal over eens, binnen 2 jaar gaan we zeker terug!!!!




Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0013.JPG
Views:	450
Size:	506.5 KB
ID:	25859   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0017.JPG
Views:	460
Size:	476.5 KB
ID:	25860   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0018.JPG
Views:	474
Size:	478.1 KB
ID:	25861   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0020.JPG
Views:	480
Size:	493.3 KB
ID:	25862   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0022.JPG
Views:	482
Size:	420.8 KB
ID:	25863  

__________________
Reply With Quote