Nu moet ik wel zeggen dat we die info wel niet gehad hebben. Maar toch hou ik mijn twijfels. De camping in het circuit was zeer gemakkelijk. Zo kon je rond gaan en als dorst of honger had even terug gaan, en terwijl kon je langst het circuit terug. Nu moet je een stuk terug wandelen, zonder je iets ziet van het circuit. En daar kom ik toch in eerste plaats voor. Qua overlast was het enige de bass test smorgens vroeg voor mij dan(kwestie geluid dan toch). En tot hoe laat rijdt dat busje rond en hoeveel busjes , want als je met zijn alle staat te wachten kan het lang duren voor je ergens bent. Kwestie het geld blijf ik bij mijn punt. Ik ga nu al +- 15jaar naar de camping meestal vanaf woensdag of donderdag. Dus dat betekent dat ik 75 tot 100 € kwijt ben. En meestal neem ik nog een hoop mensen mee, dus hebben we een dubbele plaats nodig. Ik koop altijd mijn tickets volle pot. De enigste keer dat ik korting heb gekregen was met de broodzakken van bongue.
Want hier hier volg ik jouw volledig in, betaal gewoon de volle pot en help het circuit. Dus waarom mag ik niks zeggen dat ik het onfair vindt dat die van sc maar 10€ moeten betalen voor de zelfde accommodatie dan ons. Ze zitten zelfs beter, geen busje nemen geen stuk wandelen zonder iets te zien, Je begrijpt wat ik bedoel.Terwijl de hoofdact toch de 24hr moet zijn niet? Ik wil hier geen ruzie over want ik heb enorm veel respect voor sot. Ze laten duidelijk zien dat het goed in elkaar zit en dat ze samen een sprong willen maken. En dit is waar het gt gebeuren in belgie de mist in ga. Beetje begrijpelijk naar wat er allemaal gebeurt is maar toch. Ik zal er zowie zo zijn vanaf vrijdag. Maar ik heb mijn twijfels over de camping.
|