View Single Post
  #7  
Old 03-08-2012, 16:19
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Langzaam maar zeker gaat deze verder. Het is net een echte historic die ik moet restaureren. Overal is wel iets van werk aan. Dit ben ik niet gewoon bij een gewone kit. Langs de andere kant is het ook wel leuk om alles beter te maken. En zo gaat de vakantie lekker vooruit...

Het was in het begin wel wat 'balen'. Bleek dat de body reeds gespoten was. Iets wat me niet gezegd is geweest toen ik de kit ooit kocht. Die mocht dus een weekje de remolie in. Daarna begon het vele schuren en plamuren en aanpassen van de body.

Ik begon met het openmaken van enkele openingen in de voorste bumper.



De bevestigingspunten voor de voorste bumper werden aangepast om het steviger te maken. En ondanks dit brak die bumper al enkele malen af...



Om het kofferdeksel dicht te kunnen leggen, moesten enkele ondersteunende strips geplaatst worden. Aan de onderkant van het deksel kwamen stukjes om ervoor te zorgen dat de boel niet zou gaan schuiven als het deksel op de koffer wordt gezet.





De achterste bumper bleek wat te groot. Deze werd bijgeschuurd.



...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0863.JPG
Views:	2611
Size:	47.0 KB
ID:	25581   Click image for larger version

Name:	IMG_0864.JPG
Views:	2652
Size:	39.4 KB
ID:	25582   Click image for larger version

Name:	IMG_0868.JPG
Views:	2635
Size:	45.7 KB
ID:	25583   Click image for larger version

Name:	IMG_0869.JPG
Views:	2644
Size:	37.0 KB
ID:	25584   Click image for larger version

Name:	IMG_0872.JPG
Views:	2667
Size:	43.2 KB
ID:	25585  

__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote