View Single Post
Old 31-07-2012, 02:27
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat we allemaal weten dat dat festival nodig is. Of we het nu willen of niet. Maar hoe het vorig jaar was, was het gewoon schandalig.
Wat ik daar heb gezien en heb meegemaakt wil ik dit jaar toch niet meer.
De grootste fout was om de bezopen en gedrogeerd tieners door de gewone 24hr bezoekers te laten lopen. Ikzou toch nooit meer mijn kinderen meenemen na wat ik daar zag. Ook duurt het festival 2 dagen dit jaar en dat is teveel.
Ik wil zeker gaan dit jaar maar ik twijfel om naar de camping te gaan(ik kom er toch al 13 jaar naar de camping). Want dat was ook een ramp vorig jaar, ik denk dat enkele cz medewerkers enkele levensjaren daar verloren hebben. En ik hoop ook dat die bandjes verdwijnen of toch gewoon 1 bandje. Ik had vorige jaar een combi ticket dus festival + race, Maar ik mocht nergens door. Ik mocht de gewone doorgang niet nemen omdat ik een festival bandje had en ik mocht de doorgang van het festival niet nemen omdat ik een rugzak en stoeltje bijhad. Na veel gedreig toch doorgemogen we zijn toen gaan klagen, want overal hadden we het zelfde probleem. Kregen we nog meer bandjes nu kon ik zelf de pits in met die bandjes. Ik zou toch liefst wat meer weten hoe het geregeld is dit jaar voor ik mijn beslissing neem.
Maar over het algemeen heb ik er wel een beter gevoel bij dan vorig jaar.
Reply With Quote