View Single Post
Old 13-07-2012, 07:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik zit dan in Middelkerke, dus mijn volgende meeting zal in september zijn; ik kan wel al aankondigen van hieruit dat onze deelname aan de beurs in Parijs in extremis afgeblazen wordt omdat de voorwaarden niet blijken te kloppen met wat ik in jabbeke begrepen had. Zoals ik het begrepen had was er namelijk voor de standhouders gratis logement voorzien (zoals in Oostenrijk) en was er ook een maaltijd op zaterdagavond, aangeboden door de organisatie, maar nu ik het dossier van de beurs ontvangen heb blijkt dat allemaal betalend te zijn. Ofwel heb ik het dus niet goed begrepen in Jabbeke, ofwel heeft de organisatie eens uitgeteld wat hun dat allemaal zou kosten. In elk geval heb ik voor de zekerheid nog eens per mail gecheckt of het nu werkelijk zo is dat we als club onze eigen kosten moeten dragen en dat werd bevestigd; onze clubkas is daar nog niet draagkrachtig genoeg voor en ik wil zeker niemand op kosten jagen die in zijn eigen vrije tijd een weekend opoffert om naar een beurs te gaan, ook al is het in de buurt van Parijs. Alleen aan brandstof zou dat al een ferme rekening zijn, als er kost en inwoon bijkomt is het sop de kool niet meer waard denk ik, en dus heb ik laten weten dat we dit jaar niet zullen deelnemen; misschien dat we in de toekomst wel eens kunnen deelnemen.

Voor de rest wens ik van hieruit iedereen alvast een fijne vakantie, een leuke modelbouwperiode, en tot in september!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote