View Single Post
Old 13-05-2012, 23:21
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
dat snap ik nu nog altijd niet, zie, hier wordt nu elk jaar over geklaagd: het "bijprogramma".

de hoofdrace duurt 6 (zes!) uur, en dat is dan nog niet genoeg of zo? kom je rond 14u toe, dan ben je net op tijd voor de race, en als je tot de finish blijft, heb je nog een volle dag amusement. ok, het is waar, er zit een lange pauze tussen, maar daardoor heb je wel een finish in het half-duister, wat toch een extra endurance-sfeer geeft.
ik ben zelf rond half twee toegekomen, en dat uurtje wachten is voorbijgevlogen, ook al stond ik niet aan de S/F lijn.
Als ik ergens naartoe ga, dan hou ik ook rekening met het aangeboden randprogramma, zeker in dit geval, waarin het WEC niet meteen het verwachte deelnemersveld aanbood. Valt het bijprogramma dan ook nog eens tegen, dan blijf ik gewoon thuis. Ik kom ook altijd vrij vroeg aan op het circuit (om eventuele files te vermijden en zoveel mogelijk te profiteren van een dagje autosport), en liefst niet om dan een paar uur op een leeg circuit te staan kijken.
Reply With Quote