Quote:
Originally Posted by tarzancorner
Mede door een mager bijprogamma met een pauze van meer dan2,5 uur ben ik ook niet geggaan.
Het zelfde geld voor de trainingen op vrijdag waarom zulke lange pauze's het lijkt wel of ze geen toeschouwers langs de baan willen.
|
dat snap ik nu nog altijd niet, zie, hier wordt nu elk jaar over geklaagd: het "bijprogramma".
de hoofdrace duurt 6 (zes!) uur, en dat is dan nog niet genoeg of zo? kom je rond 14u toe, dan ben je net op tijd voor de race, en als je tot de finish blijft, heb je nog een volle dag amusement. ok, het is waar, er zit een lange pauze tussen, maar daardoor heb je wel een finish in het half-duister, wat toch een extra endurance-sfeer geeft.
ik ben zelf rond half twee toegekomen, en dat uurtje wachten is voorbijgevlogen, ook al stond ik niet aan de S/F lijn.
wat lege parkings betreft: is niet moeilijk als ze parkings dicht doen die nog niet half bezet zijn. voor P15 (aan de rotonde) had je een sticker nodig: ik denk dat er nog geen 20 wagens op stonden.
en de bonnetjes vond ik ook wel maar afzetterij. je zal altijd zien dat je er daarvan mee naar huis neemt... trouwens: van boven de radillon tot in pouhon geen enkel standje meer gezien, wel een draaipoortje tegen een hek...