View Single Post
Old 07-05-2012, 21:46
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular

Ik ben pas toegekomen rond 18u, en zag dat er op de grote parking aan de Source maar enkele auto's meer stonden, maar we mochten er niet op wegens voorbehouden. Leuk om weten dat betalende toeschouwers geparkeerd stonden helemaal tot aan 'Friterie Francorchamps' en dus na bijna een half uur stappen mochten vaststellen dat er nog gigantisch veel parkeerplaatsen vrij waren waar men niet op mocht...

Enkele kennissen die op donderdag afgezakt waren naar het circuit kregen aan de inkom te horen dat ze om enkel op donderdag binnen te gaan een weekend ticket van 30 euro moesten betalen. Terwijl er andere aan een andere ingang gratis in mochten en er volgens de website enkel op zaterdag moest betaald worden. Ongezien .

Aan de frituur beneden aan Eau Rouge een half uur staan wachten op mijn eten omdat de heren achter de toog het te druk hadden met telefoneren en dergelijke.

Vorige weer nog in Thruxton geweest voor de BTCC, en ook in Brands Hatch kom ik geregeld. Wat toeschouwer faciliteiten betreft een wereld van verschil. Ook in Daytona weten ze hoe ze met racefans moeten omgaan. Maar in Spa en vaak ook Zolder worden betalende fans maar al te vaak aanzien als noodzakelijk kwaad. Ik ben al bijna 15 jaar racefan in hart en nieren, maar mij zien ze in Francorchamps niet snel meer terug..
Reply With Quote