Denk dat ze gezien het weer niet mochten klagen. Hoorde van toeschouwers dat de hoofdtribunes vol zaten (geen wonder als iedereen er gaat schuilen voor de regen). Het gebrek aan auto's op de 'normale' parkeerplaatsen verwondert me niet, aangezien de organisatie op dat vlak een complete fail was. Parking Ster was voorbehouden voor gasten van Audi (was nog voor bijna de helft leeg) en naar andere circuitparkings werd niet verwezen blijkbaar. In de plaats daarvan moesten bezoekers een plaatsje zoeken in Francorchamps dorp zelf (langs de weg) of zich quasi vastrijden op één van de geïmproviseerde betalende parkings die particulieren mogen openen. Misschien maar goed dus dat het geen complete overrompeling was.. En met de nieuwe cateringconcessie mogen we ook heel blij zijn: eerst tickets kopen en dan wel meteen voor een bedrag van €10. Ben blij dat ik meestal aan het werk ben, want als gewone bezoeker zou ik dat soort spelletjes snel beu zijn, denk ik. De pitwalk was dan weer wel open voor iedereen - wat een wonder voor een FIA-evenement...
Van officiële cijfers geen idee: denk dat ze daar niet mee zullen te koop lopen - in elk geval minder dan vorig jaar, dat is een feit.