Ik erger me echt mateloos aan het amateurisme dat de RACB blijft uitstralen. Een nationale bond die op deze manier blijft knoeien, dit doen ze zelfs niet bij de voetbalbond. Het persbericht alleen al dat gisteren werd rondgestuurd getuigt van een duidelijke crisis in de Aarlenstraat, en ze hebben totaal geen idee hoe er mee om te gaan.
Ik vraag me trouwens af wie zich bezig houdt met de communicatie. Ofwel is het erbarmelijk vertaald uit het Frans ofwel heeft deze persoon geen kaas gegeten van persberichten schrijven (het gebruik van de U!!-vorm, namen volledig in hoofdletters, ongelooflijk archaïsch taalgebruik). Daarbij komt dan ook nog eens de openlijke aanval op Speedworld, iets dat je in mijn ogen als nationale instantie nooit maar dan ook nooit doet. Speedworld kan dan wel aan de basis liggen van de crisis, je communiceert niet op deze manier!
In mijn ogen kan men nu al niet veel lager meer vallen als nationale instantie, het is wachten op een beslissing van de rechter en een definitieve uittocht van alle teams richting Nederland, want ik vraag me echt af wie er nu nog in België gaat blijven...
|