Quote:
Originally Posted by Grig-O
Nogal kort door de bocht. WEC heeft voor mij persoonlijk niet veel waarde meer na het terugtrekken van Peugeot. Verder zijn er natuurlijk wel heel wat inschrijvingen maar het wegnemen van de spanning vooraan neemt voor mij heel wat interesse in dit kampioenschap weg... ELMS loopt dan weer niet zó denderend qua inschrijvingen, vooral het aantal GT-wagens blijft mij een vraagteken.
FIAGT3 en GT World lijken inderdaad de grote slachtoffers van de huidige crisis, maar de nationale kampioenschappen van SRO doen het toch goed? En dan is er natuurlijk het wonderkind van Ratel, de 'Blancpain', maar daarvoor blijkt op dit forum geen interesse te bestaan...
|
En Toyota dan? Die gaan toch iets doen in 2012/2013 lijkt me zo in Le Mans/WEC.
Doen de nationale kampioenschappen va SRO het goed? Volgens mij alleen ADAC GT, de rest is niet al te best......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|