View Single Post
  #45  
Old 04-12-2011, 21:13
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Langzaam maar zeker begint het einde in zicht te komen. Er komen ook steeds meer kleine details die nu geplaatst worden. Laten we beginnen met de stoel. Deze was al voorzien van een lederen bekleding, nu zijn de gordels ook geplaatst. Ik heb de stoel even op z'n plek gezet voor de foto. De groen pijlen geven aan waar de gordels nog vastgezet moeten worden aan de rolkooi met rivetten.


Ook aan de achterkant was er nog een en ander te doen (en nog niet alles zit erop!).


Dan was het tijd voor wat ik denk dat de anti-rollbar "links" zijn. Onderstaande foto is onderverdeeld in 3 stukken. Het bovenste deel toont het originele onderdeel dat mij niet beviel. Om het te verbeteren heb ik de originele meegegoten moeren/bouten verwijderd (rode pijlen) en op die plek vervolgens een gaatje geboord. Linksonder op de foto is met groene pijlen aangegeven waar ik een rivet geplaatst heb als vervanging voor de weggeschuurde delen. Op het fotodeel rechtsonder heb ik met een groene pijl aangegeven waar er een PE moer geplaatst is die het grote PE-deel op z'n plek houd (paste precies over de rivet). Even voor het idee van grootte, de hele link past precies op een 1 eurocent muntje


En tenslotten nog het resultaat wanneer de link geplaatst is op de wegen. Uiteraard heb ik dit gedaan voor alle 4 de hoeken van de wagen
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lotus56_52.jpg
Views:	672
Size:	156.8 KB
ID:	24031   Click image for larger version

Name:	lotus56_53.jpg
Views:	1245
Size:	181.5 KB
ID:	24032   Click image for larger version

Name:	lotus56_54.jpg
Views:	720
Size:	168.0 KB
ID:	24033   Click image for larger version

Name:	lotus56_55.jpg
Views:	673
Size:	170.3 KB
ID:	24034  
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote