View Single Post
Old 14-11-2011, 22:01
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Allé, de kinderen de chocolat met bijhorende tandpijn en pa het speelgoedje.
Iedereen gelukkig.

Probleem opgelost.
Ewel ja en neen... Het was een oud doosje. Zat al heel lang in hun rommelbak. Dus pa het doosje, kindjes doosje kwijt, dus enkel pa gelukkig...

Maar zo ziet het er dus uit:

Foto 1 met zo een moerdopje M10
Foto 2 met het halve eidopje
Foto 3 met het versneden dopje en reeds voorzien van wat sierstrips

Dankzij de broer van mijn vriendin heb ik nu Cars (blueray) op mijn laptop staan. Knappe beeldweergave maar met als gevolg dat plots nogal details zichtbaar geworden zijn... Oeps !! Zo hebben die twee bakken op het dak verluchtingsgleuven. Althans, in sommige scenes toch. Ze gaan het nu en dan eens vergeten te tekenen hebben zeker? Ik laat dat detail voor wat het is. Daarnet twijfelde ik nog en had ik die dingen al van het dak gehaald. Ondertussen plakken ze er alweer op (impulsieve actie dus)

Maar ook de voorzijde van de trailer kwam veel mooier in beeld. Met als gevolg dat ik dat voorste stuk heb aangepakt. De foto toont het verschil. De gleuven heb ik wat breder gemaakt dan in de film. Het oogt wat mooier vind ik...

De zijkanten van de trailer kregen al een laag of twee primer om oneffenheden op te sporen. En die zitten er echt nog wel op dus gisteren al een halve avond opnieuw zitten schuren. Het ziet er nu al wat beter uit dus straks eens controleren met primer... Met wat geluk kan ik woensdag de zijkanten aan het dak vastzetten en kan ik met de achterzijde beginnen die ik helemaal zelf uit plastic card ga maken...

Op naar de volgende...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_9462 bis.jpg
Views:	3242
Size:	72.5 KB
ID:	23931   Click image for larger version

Name:	IMG_9427 bis.jpg
Views:	3190
Size:	161.7 KB
ID:	23932  
Reply With Quote