Binnenkort komen enkele eindfoto's van Mack. Althans van de trekker want de trailer die is nog verre van af. Ik plaatste ook nog niet veel updates hiervan maar ik zat alvast niet stil... In Nieuwegein was er wat vraag naar de stad van zaken, dus met deze...
Het onderstel van de trailer is eigenlijk zo goed als af. Alle onderdelen zitten erop waar ze moeten. De ophanging was wat lastig maar ik lostte het op door het gehele deel gewoon om te draaien. In realiteit onmogelijk maar aangezien alles achter een plaat zal wegzitten, moest dat hier kunnen. Je ziet ook wat plastic card zitten onder de ophanging omdat ik die bovenplaat wat wou verstevigen.
Verder werd het middenste paneel (met de groeven) wat langer gemaakt door plastic te recupereren van het achterste paneel dat ingekort moest worden. Op sommige plaatsen moest ik zelf wat toevoegen omdat ik niet genoeg overschotjes van het achterste paneel had.
Aan de achterzijde moet een nieuwe bumper geplaatst worden. Die maakte ik van een overschotje. De lichtbak volgt nog.
Tenslotte werden de balkjes vooraan ook geplaatst...
Momenteel staat dit buiten uit te harden. Er kwamen enkele laagjes primergrijs op, daarna mat zwart en nu opnieuw primergrijs. Ik hoop dat het matte zwart zorgt voor een wat donkerder uitziend primerlaagje... We will see...
Op nu naar de zijpanelen. Vooraan moet de trapeziumvorm vervangen worden door een afgeronde rechthoek. Ik kocht ook plastic evergreenrepen om de boorden mee op te bouwen boven- en onderaan de zijplaten.
En in het midden van de plaat moet ergens een gat komen waar McQueen kan buitenkijken... Maar deze kan ik pas snijden nadat de decals getekend zijn. En dat ga ik dus met deze gaan doen... Slaap lekker !!