View Single Post
Old 06-09-2011, 00:15
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Trouwens, kan iemand mij vertellen waarom al die drankbarakken dicht waren?? 30 graden op zaterdag en geen drank rond het circuit kunnen kopen. Niet te begrijpen...

Voor mij was de koers geslaagd, alsook de sfeer in de paddock...maar van dat festival heb ik echt geen kaas gegeten. Ik hoor liever het gebrul van de wagens dan 'boenke boenke' de hele nacht. En dan overal zatte mensen langs de kant van de weg en die zomaar de straten overstaken zonder kijken. Dacht al dat ik iemand ging meesleuren naar mijn hotel... Nee, ik vind de combinatie koers en festival totaal niet geslaagd. Totaal ander volk en mentaliteit, wat totaal niet samengaat met raceliefhebbers. Dus hopelijk *niet* voor herhaling vatbaar.

De DSC wagens deden mij denken aan de Belcar-periode in 2004-2005 zo. Fijn om die wagens te zien bollen en voor mij mag er zeker een heropleving komen wat die 2de hands machines betreft. Maar ja, in België slaagt er altijd wel iemand in om een goed draaiend kampioenschap stuk te maken... En altijd loze beloftes...na zoveel jaren 'dit is een overgangsfase' te moeten horen, sta ik toch sceptisch tegenover die nieuwe kampioenschappen. Hopefully someone will prove me wrong.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote