Quote:
Originally Posted by Jakke.be
Dank u wel aan onze Noorderburen om de koers komen te redden dit jaar. De Vettes, de 430's, de Viper,... prachtig om deze wagen te zien rijden (en te horen!). Tot 22.00 uur althans... Langer had het, voor mij alleszins, toch ni moeten duren. De fuifgangers hadden ondertussen al goed gedronken en begonnen mij serieus te enerveren met hun machogedrag. Ik ben content dat er eindelijk eens wa meer volk in de Paddock rond liep, maar dit vond ik er over. Toen we naar huis gingen zag ik een koppel met kinderen plots vol afschuw wegkijken. Er lag een koppel te f****n naast de serviceweg. Zomaar, open en bloot. En met bloot bedoel ik dus BLOOT. Zelf hebben we wel even staan kijken. De dame in kwestie mocht gezien worden...Nee, ik vond de combinatie racen/muziek NIET geslaagd. Al jaar en dag ben ik fervent bezoeker van Zolder. Dit jaar had ik ECHT de indruk dat ik maar thuis moest blijven. Liefhebbers van autosport hebben er nog weinig te zoeken...
Maar nogmaals: bedankt DSC'ers om het veld aan te dikken en lawaai te maken zoals ze dat vroeger deden. Met bolides ipv muziekinstallaties... En chapeau aan de Belcar-teams (eigenaars, rijders, geldschieters,...) die het toch nog hebben aangedurfd om naar CZ af te zakken. Maar geef toe, zonder DSC was het maar een mager beestje geweest (ni dat het jullie schuld is hé, zeker ni)...
J.
|
Volledig mee eens... hoe later op de avond, hoe meer zatte fuifgangers we tegenkwamen. Ik blijf bij mijn standpunt dat ze het festival buiten het domein CZ moesten zetten of nog beter, op een ander weekend.
Betreft de 24H zelf (niet te vergeten), wij zijn rond 22u30 vertrokken en ik dacht dat er toen nog in totaal (Belcar + DSC) 14 wagens rondreden... Ik kan mij misteld hebben natuurlijk. De beide Corvettes hebben wel na 6uur racen de strijd gestaakt. Voor de rest vond ik het wel de moeite, eveneens met dank aan de DSC op het deelnemersveld omhoog te trekken maar combinatie 24H en festival... gaan niet samen!